21. studenoga 2006.
Krema za lice



Nedavno sam navršila 40 godina. Mislila sam da će biti značajna prekretnica, prelazak u novu životnu dimenziju, ali ništa od toga.
Moram biti iskrena, počela sam se pripremati unatrag par mjeseci, započelo je posve slučajno kada su me pitali koliko godina imam plus reklama o kremi za lice, koju bi trebale koristiti žene poslije 35. godine. Kasnila sam dobre 4 godine, možda još uvijek ima vremena? I tako sam krenula u kupovinu, u potragu za kremom koja će zaustaviti moje bore, one koje su se počele pokazivati svaki put kad se nasmijem ili zaškiljim uslijed sunčeva svjetla. Izbor je nevjerojatan, od onih čiji sastav mi djeluje poput voćne salate, do onih, koje su pune kemijskog sastava koji mi apsolutno ništa ne govori, razumijem samo sastojak "acqua". Izabrala sam onu čija reklama govori da su nakon 2 tjedna, 42 žene metodom autoevaluacije uočile značajno smanjenje bora. "E,  je vam jaka metodologija i nacrt istraživanja", mislim si ja, "čak 42 žene i metoda autoevalucije!"
Zaključak? Nakon cijele teglice kreme i kritički provedene metode autoevaluacije, mogu reći, vrlo objektivno, da sam ja žena broj 43 kojoj su sve bore ostale na mjestu!
No, ne mogu se žaliti, naslijeđe moj pokojne prabake Tereze (kak' u Zagorju vele "puokojne babice") se ipak vidi, za jednu 40-godišnjakinju imam kožu lica prilično zategnutu, rijetko se mrštim, ne skupljam čelo, ne škiljim (ali ako ne odem po naočale uskoro, kokošje nogice pored očiju će rapidno napredovati) i sve u svemu mogu dobiti prolaznu ocjenu. S druge strane babica je umrla u 83. godini i bila je žmefka (zvuči mnogo bolje nego debela, ne?), tako da se trebam pripaziti.

Kaaaad smo već kod debljine... čitam na hrvatskim forumima da je more naših žena totalno poludilo za nekakvom "un dijetom", pogotovo nakon što je jedna pjevačica (eto, nisam zločesta, nisam joj zanimanje stavila među navodnike), bez vrata (ipak jesam) i bujnih grudi (zahvaljujući vičnoj masaži njenog supruga -uz put, ovaj moj nema poooojma, već me 10 godina gnječi i jos uvijek ih zove cikicama), smršavila uz tu un dijetu. Evo, sad ste otkrili moju tajnu, redovno svakog petka pogledam naslove iz Glorije na njihovim stranicama, ali ponosno izjavljujem da im ni kune nisam dala za tiskano izdanje. Dakle, ta dijeta nije ništa drugo nego jedna verzija disocirane dijete i badave je svima njima govoriti da kada smanjiš unos kalorija, možeš mršaviti i uz 1200 kalorija tjestenine ili graha ili mesa ili... no, shvaćate što želim reći.
 Sve ovo je kao uvod da pokažem da ima i luđeg načina za mršavljenje od un dijete. U Americi su VIP, a i ostali, jer čim počnu poznati, znaš da će biti sivostanično deficitarnog svijeta, koje će požuriti da isproba, počeli mršaviti uz pomoć nove čarobne pilule Clenbuterol, koju od milja zovu Clen. Ne bi bilo ništa čudno da se radi o nekoj piluli koju je njihova FDA odobrila, imaju toliko debelog svijeta da to nikako ne bi bila vijest, ali to nije ništa drugo nego lijek za KONJE S ASTMOM. Ne mislim na konje u stilu:"Konju jedan", nego na konje životinju - 4 noge, rep, griva, kauboji, indijanci.... Uopće neću razbijati glavu time kako je netko došao na ideju da isproba može li se s time skinuti koja kila, ali da se sada žale kako taj lijek ima puno popratnih pojava mi je totalno nelogično. Mislim, jel' taj svijet totalno otuđen od prirode i vide konje samo na tv, pa da ne znaju koji su realni razmjeri te životinje? Kad usporediš konja i koliki je i kraj njega postaviš ženu, pa koliko debela bila, neke razlike u redu veličine moraš zapaziti, ili mi nešto promiče? A taj clen uglavnom koriste žene koje se nikako ne bi mogle svrstati u kategoriju debelih.

'Ajde sad svi kolektivno, 5 minuta čuđenja što je ona mala u Brazilu umrla od anoreksije. Ma kako je to moguće?
                     
                     
                     
                     
                     
                     

 
napisala Roman Tales, 10:00 ¤ Permalink ¤


0 Comments:


Objavi komentar

~ back home
eXTReMe Tracker