29. siječnja 2009.
4 nova okvira

Skoro su dvije godine prošle otkako sam završila sliku s motivom paprika i nešto više od dvije, otkako slika s motivom rajčica čeka na svoj okvir. Obje slike mi je bila namjera izložiti na zidu moje kuhinje, jednu pored druge, a potraga za okvirom nepredviđeno se odužila. Uzaludno sam pokušavala pronaći okvir u nekoj plavoj nijansi koji bi odgovarao za obje slike, ali kako je plava pozadina na slikama različita, onaj koji je odgovarao rajčicama, nije pasao na paprike i obratno.  Neki tonovi crvene ili narančaste također nisu dolazili u obzir, jednako kao i sve vrste drvenih okvira. Na kraju odluka je pala na nešto poput srebrnog mat okvira koji je neutralnom bojom odgovarao objema slikama:

Slikati ih na podu bio je jedini način da nema odsjaja na staklu. Sheme po kojima sam radila su iz francuskog časopisa "De fil en aiguille".

Za sliku s motivom delft porculana izbor je pao na jednostavni tamnoplavi okvir:

Uokvirili smo i sliku koja će krenuti put Nizozemske:

 

 
napisala Roman Tales, 00:55 ¤ Permalink ¤


0 Comments:


Objavi komentar

~ back home
eXTReMe Tracker