4. siječnja 2009.
Kreativni pokloni

Kada smo suprug i ja krenuli u avanturu uokvirivanja mojih radova, okvire smo uglavnom tražili u velikim trgovačkim centrima namijenjenima kategoriji "sam svoj majstor", kao na primjer Castorama, Leroy Merlin ili Bricocenter. U Castorami smo kupili prve letvice za okvire, one kojima smo uokvirili 4 godišnja doba. Kad god sam bila u prilici išla sam pogledati ima li nešto novo u ponudi, pokušavala sam nešto iz njihove ponude prilagoditi svojim radovima, ali jednostavno, nakon okvira za "Anđela čuvara" nisam nalazila nešto što bi mi odgovaralo. Srećom, od jednog profesionalnog majstora koji ima obrt za uokvirivanje, dobila sam adresu na kojoj on nabavlja letvice za svoju radnju. U toj trgovini prodaju letvice na veliko i malo, a nude i usluge uokvirivanja. Svaki put kad idem k njima, na miru me ostave u uglu radnje s uzorcima okvira, koje onda isprobavam, prislanjam uz radove i tražim one koji po mom mišljenju najbolje odgovaraju. Ne samo da imaju nevjerojatno veliki izbor (iako niti veliki izbor nije garancija da ćeš pronaći baš ono što tebi odgovara), već su im i cijene vrlo pristupačne i povoljne. Samo za primjer, jednu letvicu od 2,50 metara u Castorami platila sam 54 euro, isto koliko sam u subotu platila ovih 5 (od kojih su 3 dužine preko 3 metra i 2 od 2,50), točnije 53,40 euro:
Na povratku kući, zaustavili smo se u Bricocenteru gdje je moj muž kupio sve potrebno za izradu samostojećeg okvira za izradu goblena. Već duže vrijeme sam pretraživala po online trgovinama gdje bih mogla najpovoljnije kupiti jedan takav stalak, pogotovo u zadnje vrijeme nakon što sam započela s izradom prilično velikog goblena. Konačno sam pronašla kod Sew&so, po meni najbolji stalak najpovoljnije cijene. Već sam imala kreditnu karticu u ruci kada je Gianni, vireći preko mog ramena, izjavio da bi i on mogao takav stalak napraviti. Kako mi je izgledala kuhinja dva dana bolje je ne pokazivati, još nisam skupila hrabrost ući u garažu nakon što je u njoj proveo cijeli jučerašnji dan, ali je zato konačni rezultat više nego fantastičan:I već je u upotrebi s nategnutim goblenskim platnom, samo što sam još uvijek nespretna u radu s obje ruke. Do sada sam samo jednom radila dok sam lijevom pridržavala okvir.
Pogled na detalje izrade: Cjelokupni trošak materijala nije niti 30 euro, a ako nekome zatrebaju,  mogu objaviti i detaljne upute za izradu.


No, nije to jedini poklon ovih dana. Nakon kupovine okvira u petak, u poštanskom sandučiću dočekala me prekrasna, ručno rađena blagdanska čestitka. Gospođa koja se u komentarima na ovom blogu potpisuje kao Ema, već je bila u brizi što mi čestitka ne stiže, a ja se nisam previše uzbuđivala, jer do sada se dogodilo da mi talijanske pošte uruče Božićne čestitke pred Uskrs. Ema i njena dvanaestogodišnja kćer pickpoint tehnikom su ukrasile blagdanske čestitke, a ove godine, na moju veliku radost i mene su uvrstile na spisak osoba kojima će uputiti svoje umjetnine. Ova čestitka je toliko lijepa da ne zaslužuje sudbinu zaborava nakon što blagdani prođu, zato će dobiti svoj okvir i biti dio stalne Božićne dekoracije u našem domu.
Ema je moja vršnjakinja, zaposlena mama dvoje djece i jednog anđela, koja uz sve dnevne obaveze nalazi  i par trenutaka za vez ili izradu ovako lijepih čestitki. Jedna je od onih osoba za koje mi je nevjerojatno drago da sam ih upoznala zahvaljujući ovom blogu.

 
napisala Roman Tales, 00:58 ¤ Permalink ¤


0 Comments:


Objavi komentar

~ back home
eXTReMe Tracker