19. siječnja 2009.
Savršeni goblenski stalak

Na reklami za John James igle s dvostrukim vrhom (twin pointed needles) kažu da se radeći s njima brzina izrade povećava do 60%. Pojma nemam kako su došli do tog podatka i jesu li usitinu mjerili vrijeme izrade kada se veze samo jednom rukom i vrijeme potrebno za isti komad kada se veze s obje ruke (s jednom ispod, a s drugom rukom iznad platna). Otkako imam goblenski stalak i ja sam počela raditi s obje ruke, samo mi se čini da nisam dobila to 60%-tno ubrzanje.

Stalak je od one prve izvedbe pretrpio manje, ali značajne promjene. Kako je prvotno bio napravljen, omogućavao je okretanje okvira za samo 90 stupnjeva, što nikako nije bilo dovoljno. U petak poslijepodne u trgovini "Canetta" vidjela sam uživo stalak koji se prodaje i na stranicama Sew&so i zaključila da je sreća što ga nisam kupila jer niti taj stalak ne omogućava kompletan okret okvira, već samo polovičan. Moj okvir se sada može kompletno okrenuti nakon ovog malog dodatka između stalka i okvira: Druga značajna promjena je i način pričvršćivanja platna na okvir. U prvoj verziji to sam učinila čavlićima (metalnima s plastičnim pokrovom u boji), što se nije pokazalo najsretnijim rješenjem. Nakon toga napravili smo vertikalne rupice na oblom dijelu okvira, svaka 2 cm i sada jednostavno platno pričvrstim prošivajući kroz te rupice - jednostavno, brzo i u konačnici vrlo čvrsto rješenje:Treća nadopuna je mogućnost blokiranja oblog dijela okvira kojim se platno vertikalno nateže. U prvoj izvedbi, nakon natezanja platna, unatoč tome što je okvir bio učvršćen (privijanjem onim maticama oblika leptirića), lagano je klizio s vremenom prema sredini, pa je svako malo bilo potrebno vraćati ga u prvotni položaj. Sada, uz manju modifikaciju, ostaje blokiran u početnoj poziciji.

Kako obično pikam navečer u dnevnom boravku, Gianni i ja vodimo stalnu bitku oko osvjetljenja. Dok je njemu za gledanje najnovijih epizoda nekog CSI, Mediuma, Criminal minds ili Kućanica sasvim dovoljno svjetlosti tek toliko da nije mrak, meni je potrebno savršeno osvjetljenje, pa se tako pobrinuo za kompromisno rješenje i sada uz stalak imam i dodatno osvjetljenje:

 
napisala Roman Tales, 00:57 ¤ Permalink ¤


0 Comments:


Objavi komentar

~ back home
eXTReMe Tracker