6. studenoga 2009.
Knjige s uzorcima za pletenje

Jučer pred večer obradovala sam se kao dijete Božiću, kada sam na vratima ugledala susjedu s 4. kata. Ne zato što se posebno volimo, već zato što sam u njenim rukama ugledala dugo očekivanu pošiljku. Susjedi umirovljenici, obično se negdje oko podneva vraćaju kući i ovo je drugi put da mi spašavaju pošiljke koje nova poštarica nema strpljenja uručiti kao njen prethodnik. Kada su mi prije stizale pošiljke prevelike za poštanski sandučić, poštar je redovno zvonio prijateljici u prizemlju, kako i piše na poruci koju smo zalijepili na sandučić. Nova poštarica, uvijek u žurbi i poprilično rastresena, pošiljke ostavlja čak i pred vratima zgrade i iako ne mogu sa sigurnošću reći da je njena krivica, činjenica je da dvije pošiljke nikada do mene nisu stigle. Jučerašnji paket koji mi je uručila susjeda, naručen je pred kraj rujna i pošiljka je krenula 27.9. iz Hong Konga. Već sam lagano počela gubiti nadu da ću ikada vidjeti tu pošiljku, obzirom koliko je vremena prošlo i zato je moja radost jučer bila više nego dvostruka.


Dvije naručene knjige upotpunit će moju kolekciju japanskih knjiga s uzorcima. Radi se o izdanjima Nihon voguea i u obje knjige nalazi se po 300 pletenih uzoraka. Slike su toliko jasne da je već po njima moguće skinuti uzorak, sheme su savršeno pregledne, čitljive i precizne, a iako je riječ o mekom uvezu, papir na kojem su stranice otisnute izuzetno je kvalitetan. Od srca ih preporučam svima koji već imaju nekog iskustva u pletenju i radu po shemama. Za čitanje shema nije potrebno znanje japanskog jezika jer na posljednjim stranicama možete naći slikovni prikaz, korak po korak, svakog od navedenih simbola u knjizi. Iako posjedujem poprilično veliku zbirku pletenih uzoraka, u vidu specijalnih izdanja različitih europskih časopisa, većinu ovih japanskih uzoraka nije moguće u njima pronaći. Za one koje zanima i pogled između korica japanskih knjiga, na stranicama japanskog amazona postoji i ta mogućnost: Knitting patterns 250 Kntting patterns book 250 100 aran uzoraka Crochet patterns book 300 Ovu knjigu posebno preporučam onima koji vole efekt heklanog patchworka, ali ih mrzi spajanje komada. Svi uzorci u ovoj knjizi napravljeni su iz jednog komada! Naručiti ove knjige nije nikakav problem, dovoljno je otići na stranice japanskog amazona ili YesAsia, a ako netko misli da mu je jednostavnije kupovati u Europi, iste knjige može naručiti i preko francuske stranice Junku ... doduše, cijena je po pojedinim knjigama više nego dva puta skuplja.


U zadnje vrijeme posvetila sam se pletenju kapica. Ove dvije na slici idu put Canade, mojoj maloj nećakinji u Edmonton gdje je već pao prvi snijeg.

Još lani sam kupila paket vune s namjerom da sebi nešto opletem i kada sam krenula raditi probne uzorke samo sam na probleme nailazila. Namjera mi je bila oplesti oplesti jedan model iz japanskog izdanja Couture knit 8 iz serije Let's knit, ali nikako nisam uspijevala prilagoditi shemu potrebnom broju očica, niti je efekt bio jednak onome na slici (model je rađen iglama br 4,2 dok ja moram raditi iglama 3,5). Nakon toga pokušala sam uzorak koji mi se svidio iz izdanja br. 5 iste serije, ali boja i uzorak mi nikako nisu pristajali zajedno. Na kraju sam započela s uzorkom čiji početak se vidi na slici ... i sad pletem i nadam se najboljem ...
 

 
napisala Roman Tales, 09:35 ¤ Permalink ¤


0 Comments:


Objavi komentar

~ back home
eXTReMe Tracker