26. svibnja 2010.
Heklani tabletići

U vrijeme kada sam dovršila plavu šatiranu končanu majicu, nisam imala vremena otići u kupovinu nekog novog prediva, a zaliha po kući nemam, osim Unitasovog konca za heklanje br 50 i tako sam se nakon jako dugo vremena ponovno prihvatila kukice. Taj ecrù konac kupila sam prije više od 6 godina na jednoj od rasprodaja u Unitasovoj tvorničkoj trgovini i kako je cijena bila više nego povoljna kupila sam 3 paketa tog konca (gdje mi je bila pamet?).
Najprije je nastao poprilično veliki tabletić od skoro 50 cm u promjeru, za kojeg se nisam nadala da će ispasti tako veliki, niti da će njegova izrada biti toliko dugotrajna. Sljedeće (1, 2, 3, 4 i 5) sam birala na osnovi veličine, nastojeći da nemaju više od 40 krugova na shemi. Iako me krenula izrada tih tabletića, entuzijazam mi ubija u pojam činjenica da sam uspjela potrošiti svega nekoliko klupka konca i kojim tempom ga trošim mogla bih naheklati tabletiće za cijelu zgradu. U nastojanju da  konac potrošim, krenula sam raditi i trake za zavjese, za koje sam već ranije kupila platno, ali koliko se god trudila još me čekaju 23 klupka!

 
napisala Roman Tales, 08:08 ¤ Permalink ¤


0 Comments:


Objavi komentar

~ back home
eXTReMe Tracker