6. lipnja 2011.
Svijetloplava vesta

Plavu vestu na kojoj sam danas pokupila posljednje končiće započela sam 27. veljače. Pletivo sam skinula sa igala još u prvom tjednu travnja, ali uslijedio je ovogodišnji sajam vina VinItaly u Veroni,  nakon toga nekoliko dana u Padovi, gosti u Rimu za vrijeme Uskršnjih blagdana i sve ono što jedna takva posjeta podrazumijeva, još jedan obilazak Pompeja ... a kada napravim predugačku pauzu u nekom projektu kasnije jednostavno imam problem nagovoriti se da konačno sve privedem kraju.
Na pletenju ove veste testirala sam detaljno opisani postupak računanja rukavne kugle i bez obzira što sam toliko odugovlačila sa dovršavanjem, nikada prije nisam rukave jednostavnije prišila od ovih! Doslovno su se sami prišili, toliko jednostavno je bilo. Jednako jednostavno je bilo i oplesti ih, samo za primjer, nakon što sam napravila izračun, jednu rukavnu kuglu sam oplela u autu, putujući od Rima do Perugie.
Prvotni model koji sam htjela oplesti, nikako nije lijepo izgledao na ovoj vuni. U početku, to me blago razočaralo, bila sam 100% uvjerena da sam izabrala savršeni uzorak, čak se trebao plesti istim brojem igala navedenim uz model. Nakon prvog neuspjelog probnog uzorka odlučila sam se za model objavljen 2006. godine u proljetnom izdanju časopisa francuskog proizvođača prediva Bergère de France. Model iz časopisa trebao se plesti iglama br 3.5, a kako sam morala plesti iglama br 3,25 radi tanke vune, upute u časopisu nisu mi ničemu koristile. Najveći problem je bio odrediti točno mjesto na kojem odvajati uzorak na prednjici kako bi se savršeno spojio s mustrom na leđima koja je formirala vertikalni čipkani uzorak.
Vuna je izuzetno mekana, iako je riječ o 100% vuni nimalo ne bode, ali ako se ikada budem ponovno odlučila za ovu vunu bit će to isključivo za neki heklani projekt.Ova vuna upredena je na način da se vrlo lako odvajaju niti, a opletene očice mjestimično neravnomjerno djeluju jer se predivo dodatno uvrtalo pri pletenju. Kod heklanja mislim da bi to bio daleko manje vidljiv problem, a vuna inače, mekoćom i metražom (210 m/50 gr), jednako kao i cijenom predstavlja solidan izbor. Od tehničkih detalja vrijedno je spomenuti da je vesta pletena u krug do rukavnog izreza, jednako kao i rukavi.

Za one koji nemaju mogućnost vidjeti detalje na mojoj Ravelry projekt stranici, sliku gotove veste mogu vidjeti ovdje.

 
napisala Roman Tales, 07:05 ¤ Permalink ¤


0 Comments:


Objavi komentar

~ back home
eXTReMe Tracker